Zabezpečení vedení personalistiky je standardní součástí kompletního zabezpečení zpracování mzdové agendy, které zaměstnavateli poskytuje jistotu v řádném plnění všech zákonných povinností pro oblast zaměstnávání. Profesionální vedení personalistiky tak přináší pro zaměstnavatele užitečnou podporu spojenou s významnou administrativní zátěží, kterou prostřednictvím naší kanceláře může významně eliminovat. Zaměstnavatel tak může ušetřený čas věnovat i svým zaměstnancům, cílenému rozvoji a řízení lidských zdrojů.
Součástí vedení personalistiky je:
- zabezpečení a vypracování pracovněprávních dokumentů,
- kontrola plnění veškerých mzdových a personálních povinností vůči zaměstnancům i státu,
- evidence zaměstnanců, jejich povinných školení, lékařských prohlídek…,
- podpora při nastavení mzdových benefitů,
- analýza pracovních míst,
- implementace vnitropodnikových personálních systémů a postupů,
- podání a komunikace se státními úřady,
- zabezpečení a zpracování dokumentace pro státní příspěvky v oblasti zaměstnanosti,
- roční mzdová a personální agenda,
- Evidenční listy důchodového pojištění,
- přihlášení a odhlášení zaměstnance a zaměstnavatele na úřadech včetně registrační činnosti,
- Potvrzení o zdanitelných příjmech,
- tisk a distribuce i skrytých výplatních pásek zaměstnancům,
- podpora při řízení lidských zdrojů (HR).