Šipka

Vedení personalistiky

Zabezpečení vedení personalistiky je standardní součástí kompletního zabezpečení zpracování mzdové agendy, které zaměstnavateli poskytuje jistotu v řádném plnění všech zákonných povinností pro oblast zaměstnávání. Profesionální vedení personalistiky tak přináší pro zaměstnavatele užitečnou podporu spojenou s významnou administrativní zátěží, kterou prostřednictvím naší kanceláře může významně eliminovat. Zaměstnavatel tak může ušetřený čas věnovat i svým zaměstnancům, cílenému rozvoji a řízení lidských zdrojů.

Součástí vedení personalistiky je:

  • zabezpečení a vypracování pracovněprávních dokumentů,
  • kontrola plnění veškerých mzdových a personálních povinností vůči zaměstnancům i státu,
  • evidence zaměstnanců, jejich povinných školení, lékařských prohlídek…,
  • podpora při nastavení mzdových benefitů,
  • analýza pracovních míst,
  • implementace vnitropodnikových personálních systémů a postupů,
  • podání a komunikace se státními úřady,
  • zabezpečení a zpracování dokumentace pro státní příspěvky v oblasti zaměstnanosti,
  • roční mzdová a personální agenda,
  • Evidenční listy důchodového pojištění,
  • přihlášení a odhlášení zaměstnance a zaměstnavatele na úřadech včetně registrační činnosti,
  • Potvrzení o zdanitelných příjmech,
  • tisk a distribuce i skrytých výplatních pásek zaměstnancům,
  • podpora při řízení lidských zdrojů (HR).

Kontaktujte nás!





    Kde nás najdete?

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.