Hostování ekonomického systému POHODA E1
- Nemusíte investovat prostředky do vlastní výpočetní techniky, postačí osobní počítač nebo notebook.
- Nemusíte investovat do koupě ekonomického systému.
- Nemusíte mít vlastní kancelář.
- Můžete náš ekonomický systém POHODA E1 využívat v libovolném rozsahu i pro svůj vlastní provoz (pro libovolný počet uživatelů a z libovolného počtu přístupových míst).
- Zajišťujeme veškerý servis – aktualizace systému, provozuschopnost, zálohování dat.
- Máte okamžitě přístup ke všem námi zadaným údajům.
- Potřebujete pouze internet.
- Pro klienty, kteří využívají ostatní naše služby je samotné hostování zdarma.
- Klient musí pouze jednorázově uhradit vstupní poplatek za vzdálený přístup do ekonomického systému, cena však nepřevyšuje běžnou pořizovací hodnotu samotného ekonomického systému.
Převodní (transferové) ceny
- Využijte naši podporu při nastavení cen u transakcí se spojenými osobami za účelem minimalizace daňových rizik.
- Připravíme vám dokumentaci k transferovým cenám
- Nabízíme konzultace možností daňové optimalizace prostřednictvím převodních cen
- Připravíme vás na daňovou kontrolu v této oblasti
Pronájem jednacích nebo školících prostor
- Nevíte, kde se sejít se svým obchodním partnerem?
- Potřebujete pro jednání nebo školení technicky vybavený prostor?
- Nabízíme možnost pronájmu zasedacích nebo školících místností přímo v našich kancelářích ve většině našich poboček.
Správa informačních technologií (IT)
- Prostřednictvím našeho IT technika vás můžeme podpořit i v oblasti správy počítačové sítě, správy ekonomického systému POHODA apod.
Daňové poradenství
- Evidence naší společnosti u Komory daňových poradců České republiky prokazuje vysokou odbornost našich pracovníků, kteří splnili všechny předpoklady pro fundované poradenství v oblasti daní.
Zastupování při jednáních na státních úřadech
- Po vzájemném odsouhlasení a předání plné moci vás při všech podáních, řízeních a jednáních na úřadech rádi zastoupíme. Naše klienty zastupujeme jak u kontrol z oblasti zpracování mezd tak i u kontrol daňových a to buď jako daňoví poradci nebo jako odborní poradci.
Zajištění právního poradenství
- Není třeba vysvětlovat, že řízení podniku se neobejde bez servisu v oblasti práva.
- V současné legislativně nejisté době je odpovědná právní podpora podniku jedním z klíčových pilířů pro zajištění budoucnosti vaší firmy.
Zajištění auditu účetní závěrky
- Ať již jako zákonnou povinnost nebo požadavek majitelů podniku, pokud je třeba provést audit účetní závěrky, nabízíme optimální řešení.
- Známe podrobné požadavky subjektů poskytujících služby ověření účetní závěrky a můžeme doporučit prověřené auditory.
Obsluha datové schránky
- Z titulu pověřené osoby budeme z vaší datové schránky vyzvedávat doručené dokumenty, přeposílat na vámi určenou e-mailovou adresu a dokumenty budeme archivovat po neomezeně dlouhou dobu (v internetovém prostředí zůstávají uloženy pouze 90 dnů).
- Nechte obsluhu datové schránky na nás a žádná zpráva vám neunikne.
Návrh a zavedení vnitropodnikových směrnic
- Valná většina podnikatelů, majitelů nebo statutárních zástupců společností nezná všechny legislativou požadované formální dokumenty, které musí mít podnikatelský subjekt interně vydané a kterými se při svém chodu musí jednoznačně řídit. Nejčastější chvíle, kdy toto zjistíte, je právě kontrola z příslušného úřadu. Protože máme zkušenosti s provozem několika stovek firem téměř ze všech oborů podnikatelských aktivit, umíme vám sestavit balíček interních dokumentů nejen pro jejich předložení kontrolním orgánům, ale i prakticky využitelných při nastavování interních procesů ve vaší firmě.
Vyřízení žádostí o vrácení DPH ze zemí EU
- Nedokázali jste své obchodní partnery v zahraničí přesvědčit, aby vám prodali zboží nebo službu bez DPH, přestože jste plátci? To obecně neznamená, že jste o tuto DPH přišli. My vám můžeme zajistit její vrácení ze všech zemí EU.
- Nenechávejte zbytečně DPH v zemích EU a využijte možnosti jejího vrácení.
Zvláštní režim jednoho správního místa (tzv. Mini One Stop Shop)
- Nabízíme zajištění registrace a následnou správu všech formálních povinností spojených s režimem jednoho správního místa pro poskytovatele telekomunikační služby, služby rozhlasového a televizního vysílání a elektronicky poskytované služby.
Vedení skladové evidence
- Ne každý podnikatel potřebuje precizně aktivně vedenou skladovou evidenci pro sledování chodu své firmy. Legislativa je však jiného názoru. Naší filozofií je rovnováha mezi zákonnými povinnostmi a představami podnikatelů.
- Zefektivněte vlastní čas a pověřte i takovými úkony naši kancelář.
Výpočty cestovních příkazů
- Jistě nezbytná agenda a to nejen legislativně povinná. Pro motivaci pracovníků ke služebním cestám je třeba nahradit jim cestovní výdaje a proplatit stravné a kapesné stejně jako využít všechny legislativní možnosti pro optimalizaci nákladů.
- Ale jak pravidla pro výpočet tak samotné sazby doznávají častých změn.
- Využijte naše pracovníky buď pro konzultace, nebo nám svěřte kompletní zpracování cestovních příkazů.
Zpracování a podání výkazů EKO-KOM, statistických vykazování ČSÚ, statistických vykazování INTRASTAT
- Některé, byť povinné, administrativní úkony vám nepřinášejí žádný profit, ale je nezbytné se jimi zabývat. I v těchto činnostech vám pomůžeme směrovat vaši energii k tomu, co umíte nejlépe.
Digitalizace dokumentů
- Převedeme vaše dokumenty do elektronické podoby.
- Předáme vám je buď na datovém nosiči, nebo prostřednictvím sdílených úložišť na našich serverech.