Hostování ekonomického systému POHODA E1Nemusíte investovat prostředky do vlastní výpočetní techniky, postačí osobní počítač nebo notebook.Nemusíte investovat do koupě ekonomického systému.Nemusíte mít vlastní kancelář.Můžete náš ekonomický systém POHODA E1 využívat v libovolném rozsahu i pro svůj vlastní provoz (pro libovolný počet uživatelů a z libovolného počtu přístupových míst).Zajišťujeme veškerý servis – aktualizace systému, provozuschopnost, zálohování dat.Máte okamžitě přístup ke všem námi zadaným údajům.Potřebujete pouze internet.Pro klienty, kteří využívají ostatní naše služby je samotné hostování zdarma.Klient musí pouze jednorázově uhradit vstupní poplatek za vzdálený přístup do ekonomického systému, cena však nepřevyšuje běžnou pořizovací hodnotu samotného ekonomického systému.Převodní (transferové) cenyVyužijte naši podporu při nastavení cen u transakcí se spojenými osobami za účelem minimalizace daňových rizik.Připravíme vám dokumentaci k transferovým cenámNabízíme konzultace možností daňové optimalizace prostřednictvím převodních cenPřipravíme vás na daňovou kontrolu v této oblastiPronájem jednacích nebo školících prostorNevíte, kde se sejít se svým obchodním partnerem?Potřebujete pro jednání nebo školení technicky vybavený prostor?Nabízíme možnost pronájmu zasedacích nebo školících místností přímo v našich kancelářích ve většině našich poboček.Správa informačních technologií (IT)Prostřednictvím našeho IT technika vás můžeme podpořit i v oblasti správy počítačové sítě, správy ekonomického systému POHODA apod.Daňové poradenstvíEvidence naší společnosti u Komory daňových poradců České republiky prokazuje vysokou odbornost našich pracovníků, kteří splnili všechny předpoklady pro fundované poradenství v oblasti daní.Zastupování při jednáních na státních úřadechPo vzájemném odsouhlasení a předání plné moci vás při všech podáních, řízeních a jednáních na úřadech rádi zastoupíme. Naše klienty zastupujeme jak u kontrol z oblasti zpracování mezd tak i u kontrol daňových a to buď jako daňoví poradci nebo jako odborní poradci.Zajištění právního poradenstvíNení třeba vysvětlovat, že řízení podniku se neobejde bez servisu v oblasti práva.V současné legislativně nejisté době je odpovědná právní podpora podniku jedním z klíčových pilířů pro zajištění budoucnosti vaší firmy.Zajištění auditu účetní závěrkyAť již jako zákonnou povinnost nebo požadavek majitelů podniku, pokud je třeba provést audit účetní závěrky, nabízíme optimální řešení.Známe podrobné požadavky subjektů poskytujících služby ověření účetní závěrky a můžeme doporučit prověřené auditory.Obsluha datové schránkyZ titulu pověřené osoby budeme z vaší datové schránky vyzvedávat doručené dokumenty, přeposílat na vámi určenou e-mailovou adresu a dokumenty budeme archivovat po neomezeně dlouhou dobu (v internetovém prostředí zůstávají uloženy pouze 90 dnů).Nechte obsluhu datové schránky na nás a žádná zpráva vám neunikne.Návrh a zavedení vnitropodnikových směrnicValná většina podnikatelů, majitelů nebo statutárních zástupců společností nezná všechny legislativou požadované formální dokumenty, které musí mít podnikatelský subjekt interně vydané a kterými se při svém chodu musí jednoznačně řídit. Nejčastější chvíle, kdy toto zjistíte, je právě kontrola z příslušného úřadu. Protože máme zkušenosti s provozem několika stovek firem téměř ze všech oborů podnikatelských aktivit, umíme vám sestavit balíček interních dokumentů nejen pro jejich předložení kontrolním orgánům, ale i prakticky využitelných při nastavování interních procesů ve vaší firmě.Vyřízení žádostí o vrácení DPH ze zemí EUNedokázali jste své obchodní partnery v zahraničí přesvědčit, aby vám prodali zboží nebo službu bez DPH, přestože jste plátci? To obecně neznamená, že jste o tuto DPH přišli. My vám můžeme zajistit její vrácení ze všech zemí EU.Nenechávejte zbytečně DPH v zemích EU a využijte možnosti jejího vrácení.Zvláštní režim jednoho správního místa (tzv. Mini One Stop Shop)Nabízíme zajištění registrace a následnou správu všech formálních povinností spojených s režimem jednoho správního místa pro poskytovatele telekomunikační služby, služby rozhlasového a televizního vysílání a elektronicky poskytované služby.Vedení skladové evidenceNe každý podnikatel potřebuje precizně aktivně vedenou skladovou evidenci pro sledování chodu své firmy. Legislativa je však jiného názoru. Naší filozofií je rovnováha mezi zákonnými povinnostmi a představami podnikatelů.Zefektivněte vlastní čas a pověřte i takovými úkony naši kancelář.Výpočty cestovních příkazůJistě nezbytná agenda a to nejen legislativně povinná. Pro motivaci pracovníků ke služebním cestám je třeba nahradit jim cestovní výdaje a proplatit stravné a kapesné stejně jako využít všechny legislativní možnosti pro optimalizaci nákladů.Ale jak pravidla pro výpočet tak samotné sazby doznávají častých změn.Využijte naše pracovníky buď pro konzultace, nebo nám svěřte kompletní zpracování cestovních příkazů.Zpracování a podání výkazů EKO-KOM, statistických vykazování ČSÚ, statistických vykazování INTRASTATNěkteré, byť povinné, administrativní úkony vám nepřinášejí žádný profit, ale je nezbytné se jimi zabývat. I v těchto činnostech vám pomůžeme směrovat vaši energii k tomu, co umíte nejlépe.Digitalizace dokumentůPřevedeme vaše dokumenty do elektronické podoby.Předáme vám je buď na datovém nosiči, nebo prostřednictvím sdílených úložišť na našich serverech.