Šipka

E-mail místo složenky

6. 12. 2016

Daňoví poplatníci mohou využít nový moderní způsob zasílání údajů o dani z nemovitosti na e-mail.

Od nového zdaňovacího období 2017 se úřady konečně posouvají dále do digitálního věku. Místo složenky s údaji pro placení daně z nemovitosti by vám tak mohl přijít e-mail. Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně, kteří neplatí prostřednictvím SIPO, a pro právnické osoby, které nemají zřízenu datovou schránku. Není to ale jen tak, o tento způsob zaslání si musíte požádat speciálním formulářem. Pro přihlášení k této službě je nutné využít tiskopis Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem 25 5559 MFin 5559 – vzor č. 1 a to nejpozději do 15. března zdaňovacího období. Jinak vám první e-mail přijde až v dalším roce. Takto přihlášený poplatník obdrží kompletní informace s údaji pro placení daně ve formátu PDF. To znamená informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, který umožňuje platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací. Vypadá to, že složenkám tedy aspoň zde konečně odzvonilo.

Kontaktujte nás!





    Kde nás najdete?

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.