Šipka

Naše hodnoty

Úspora

151 % … tolik energie můžete věnovat svému podnikání, když se zabýváte jen věcmi, na které jste odborník.

Úspora

Když něco dobře umíte a založíte si na tom živnost, chcete se tomu věnovat naplno.

Účetnictví, mzdy, daně a další nutná administrativa vám odčerpávají energii. Pokud tyto věci svěříte specializované externí firmě, která je kompetentní a důvěryhodná, uvolníte si ruce pro aktivity, které umíte nejlíp. Pak můžete mít oprávněný pocit, že jedete na 151 %.

Z pohledu klienta je každý výsledek naší práce srozumitelný, přehledný a hlavně časově nenáročný. Nemusíte trávit spoustu času hledáním ekonomických údajů, sestavováním složitých přehledů, zjišťováním informací pro řízení chodu podniku, zpracováním statistických sestav, zpracováním ekonomických přehledů pro třetí strany atd. Tyto na vaše přání připravíme, vyplníme a vysvětlíme vám i význam, náplň a chování jednotlivých parametrů.

Při styku s úřady se snažíme klientovi minimalizovat časovou náročnost těchto úkonů.

Důvěra

… jsme kompetentní, odborně na výši a máme dlouhodobé zkušenosti v oboru. Můžeme poskytnout reference od klientů, kteří s námi spolupracují a jsou spokojeni.

Důvěra

Myslíme při naší práci na to, aby se klienti u nás cítili pohodlně. Léta zkušeností nás naučila, že nesmíme zavalit klienta všemi dostupnými informacemi najednou. Každý zákazník potřebuje „svůj“ vlastní přístup, my umíme vysvětlovat jasně a srozumitelně i ty složité věci. Tak se pomalu rodí důvěra. A na té je naše podnikání založeno.

Loajálnost vůči zjištěným informacím je u nás samozřejmostí. Chceme být jistotou, o kterou se můžete opřít.

Garance

… přebíráme odpovědnost za bezchybné výsledky. Ručíme za svoji práci, provádíme kontroly, a proti chybám jsme pojištěni.

Garance

Lidé u nás jsou vysoce specializovaní, přesto pořád musí mít na zřeteli celkový obraz klienta. Máme u nás 65% podíl vysokoškolsky vzdělaných lidí, ale to nestačí. Máme vlastní „inkubátor“ pro celoživotní vzdělávání. Doba je rychlá, změny přicházejí stále a interní školení jsou nedílnou součástí naší práce. Chyby si nemůžeme dovolit.

Máme nastavený rozsáhlý systém kontrolních mechanizmů, díky nimž udržujeme stále maximální bezchybnost všech našich úkonů.

Jsme pojištěni pro případ, kdy naší činností zaviníme klientovi škodu v podobě předepsaného penále, pokuty nebo úroku z prodlení ze strany jakéhokoliv úřadu. Toto profesní odpovědnostní pojištění je uzavřeno s působností pro celou Evropu.

Pružnost

… disponujeme moderně vybavenými kancelářemi a využíváme nejnovější technologie. Jsme flexibilní a umíme se přizpůsobit vašim potřebám.

Pružnost

Vsadili jsme na tým mladých lidí, kteří jsou přirozeně flexibilní. Nejde jen o to, aby uměli zvládat nejmodernější technologie. Musí umět kreativně přemýšlet a navrhnout pro klienta pro daný okamžik optimální řešení. Potřeby našich klientů se mění v čase, a my rosteme tím, jak se stále učíme spolu s nimi.

Snažíme se být o krok napřed. Většinou již dnes tušíme, co budete zítra potřebovat. Zbývá to zrealizovat.

Chod naší kanceláře řídíme prostřednictvím vlastního informačního systému, díky němuž jsme schopni udržovat neustále aktuální veškeré informace o všech požadovaných, naplánovaných a provedených úkonech a poskytovat tak naše služby kvalitní a to s vysokou produktivitou za přijatelné ceny.

Nabízíme možnost předávání nebo zasílání veškerých výstupních sestav (včetně příkazů k úhradě, faktur, atd.) v elektronické podobě v mnoha běžných formátech.

S úřady, u nichž je možnost elektronického podávání, komunikujeme touto cestou a to i v zastoupení našich klientů. Změnami legislativy je bezpodmínečně vyžadována elektronická forma komunikace při stále více podáních a úkonech vůči státní správě.

Napříč pobočkami

… pracujeme bez ohledu na počet vašich poboček a na polohu vašich kanceláří. Máme dosah i přes hranice do dalších států.

Napříč pobočkami

Počítáme s tím, že klient je úspěšný a bude expandovat. Podpoříme vás smysluplnými kroky, abyste náročnou mezinárodní expanzi zvládli bez zbytečných potíží. Tady jsou zkušenosti k nezaplacení a my můžeme využít osvědčených cest.

Obraťte se na nás nejen v oblastech vedení účetnictví a zpracování mezd, ale i u služeb administrativního rázu (poskytnutí sídla, podání na úřady), právního servisu (zastoupení) a technické podpory (ekonomický software, hosting).

Pokrýváme čtyři evropské země – Česko, Slovensko, Rakousko a Polsko a chystáme se na další.

Kontaktujte nás!





    Kde nás najdete?

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.