Šipka

VEDOUCÍ ÚČETNÍHO TÝMU

VEDOUCÍ ÚČETNÍHO TÝMU V ÚČETNÍ A DAŇOVÉ KANCELÁŘI

Co je SLUTO s.r.o.?

SLUTO s.r.o. je účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí. Od roku 2000 poskytujeme komplexní účetní a mzdové služby, přičemž od roku 2011 jsme registrováni u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme byli oceněni jako účetní firma roku. Naší misí je nejen vedení účetnictví, daňové poradenství a zpracování mezd, ale také rozšíření našich služeb tak, aby naši klienti mohli plně využít svůj potenciál bez zbytečných starostí a měli volné ruce pro to naplno se věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace účetnictví a neustále se rozvíjíme.

V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů z různých oborů, včetně neziskového sektoru. Stále rosteme. Proto nabízíme příležitost seberealizace a rozvoje ve vedení týmu účetních a poskytování odborné i metodické podpory v účetní i daňové problematice někomu, kdo chce růst s námi a je pro něj výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.

Koho hledáme?

V naší SLUTO rodině rádi přivítáme někoho, kdo povede jeden z našich týmů finančních účetních po odborné, metodické ale i organizační stránce. Musí mít zkušenosti ve zpracování účetnictví podle CZ standardů alespoň 5 let, orientovat se ve výkaznictví a reportingu, znát i daňovou legislativu a být zodpovědná/ý a komunikativní, mít schopnost vést tým. Máme pracovní příležitost pro toho, koho baví hledat řešení, umí dotahovat věci do konce a chce být součástí digitalizace účetnictví.

Co Vás čeká:

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Komplexní orientaci v daňové a účetní problematice dle CZ standardů, orientace ve všech souvisejících právních předpisech, znalost aktuální legislativy
  • Prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů – min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • Praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • Výbornou znalost obsluhy účetního programu Pohoda
  • Praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • Zkušenost s vedením týmu 4 – 5 lidí a schopnost organizovat pracovní činnost sobě i členům týmu
  • Umění komunikovat s klienty i s členy týmu
  • Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty a s úřady)
  • V případě, že umíte komunikovat v AJ, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • Rychlou orientaci v ekonomických systémech
  • Pečlivý a odpovědný přístup ke svěřené práci, spolehlivost a loajalitu.

Co Vám můžeme nabídnout:

Přidejte se k nám!

Staňte se součástí týmu, kde si všichni tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-)) a kde práce znamená víc než jen čísla. Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na marcela.peitlova@sluto.cz

Bližší informace o naší společnosti naleznete na www.sluto.cz.

Kontaktujte nás!





    Kde nás najdete?

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.