Šipka

MZDOVÁ (Ý) ÚČETNÍ

MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ V ÚČETNÍ A DAŇOVÉ KANCELÁŘI

Co je SLUTO s.r.o.?

Účetní a daňová kancelář SLUTO s.r.o. poskytuje služby (nejen) vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví. Našim klientům chceme uvolnit ruce od spousty povinností, aby se mohli naplno věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace.

V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více něž 1000 klientů a stále se rozrůstáme. Proto nabízíme příležitost seberealizace a rozvoje ve mzdovém účetnictví a v souvisejících činnostech někomu, pro koho je výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.

Koho hledáme?

Mzdovou účetní/mzdového účetního s praxí, která/ý je zodpovědná/ý a komunikativní. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o mzdovou legislativu, máme pro Vás pracovní příležitost. Díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání.

Co Vás čeká:

Zajímavá a různorodá činnost v oblasti mzdového účetnictví a související agendy.

  • Kompletní zpracování mezd zaměstnanců našich klientů v ekonomickém programu
  • Komunikace s přidělenými klienty – telefonická, písemná i osobní
  • Příprava personálních dokumentů
  • Sestavováni přihlášek, odhlášek zaměstnanců i zaměstnavatelů; přehledů, statistických výkazů apod. týkajících se mzdové oblasti
  • Základní komunikace s úřady ve věcech týkajících se mzdové problematiky přidělených klientů

Co od Vás očekáváme:

  • Praktické zkušenosti ve zpracování mezd minimálně 1 rok
  • Orientaci v zákoníku práce a aktuální legislativě týkající se mzdové oblasti
  • Znalost programu PAMICA, POHODA pro Vás bude v začátku velkou výhodou
  • Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty)
  • Schopnost organizovat si samostatně pracovní činnosti, ale i pracovat týmově
  • Chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
  • Ochotu komunikovat s klienty
  • V případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • Pečlivý přístup a odpovědnost za svoji práci, spolehlivost a loajalitu

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Vedení, odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit, stejně jako podporu kolegyň
  • Oporu v metodických postupech jak při zpracování mezd a personalistice, tak i v komunikaci s klienty
  • Podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – mzdová legislativa, jazyky, soft skills,…
  • Pružnou pracovní dobu
  • Po zapracování motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixní mzdy
  • Mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další
  • Dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • Teambuildingové akce
  • 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • Práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-))

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám Váš profesní životopis (ideálně s fotografií), případně přiložte i motivační dopis, na e-mailovou adresu naší personalistky marcela.peitlova@sluto.cz.

Bližší informace o naší společnosti naleznete na www.sluto.cz.

Kontaktujte nás!





    Kde nás najdete?

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.

    • Otevírací doba:

    • Po - Čt: 9:00 - 17:00 hod.

    • Pá: 9:00 - 15:00 hod.